پرش به محتوا

سه روش جذب فالوور

    روش جذب فالوور روشهای افزایش فالوور روش های افزایش بازدید فالووری پیج اینستاگرام

    ۱- داشتن محتوای جذاب

    یه کار ظاهراً ساده ولی در عمل سخت! راستش دیگه مثل چند سال پیش نمی‌شه فالوورها رو راحت متقاعد کرد (یا بهتر بگیم گول زد!) که شما رو فالو کنن. یا باید حرفی برای گفتن داشته باشید یا چیزی برای ارائه کردن. فالوورها دنبال محتوای پوچ و بی‌فایده نیستن. خود شما وقتی وارد یه پیج اینستاگرام می‌شید که براتون جالب نیست، فالو می‌کنید؟
    حالا محتوای جذاب چیه؟ می‌تونه یک محتوای گرافیکی پیج اینستاگرام خوب، یه نوشته یا کپشن تعاملی کار راه انداز، یه فیلم کوتاه جالب و کاربردی، یه عکس جذاب و گیرا از محصول شما یا خیلی چیزای دیگه باشه. این بستگی به موضوع کسب و کار شما داره، ولی اینو همیشه یادتون باشه، خلاقیت، جذابیت و رفع نیاز مخاطب حرف اول رو توی افزایش فالوور و مشتری داره!

    ۲- تعامل زیاد

    اینستاگرام یه الگوریتم عجیب و جالبی داره. اینستاگرام ذاتاً یه شبکه اجتماعیه، پس به کیفیت و میزان تعاملات اجتماعی شما با دیگران و دیگران با شما شدیداً اهمیت می‌ده. تعامل یعنی چی؟ یعنی نحوه برخورد و فعالیت اجتماعی شما در پیج خودتون و دیگران. یعنی برای فالوورهاتون لایک بزنید، براشون کامنت بذارید، باهاشون صحبت کنید، نظر بدید و… افزایش تعامل شما با افراد مختلف باعث افزایش نرخ تعامل پیج شما می‌شه. اهمیت تعامل در اینستاگرام به حدیه که وقتی محتوای پست شما جذاب باشه و لایک بیشتری بخوره یا بیشتر ذخیره بشه، اینستاگرام به عنوان پاداش پیج شما رو به تعداد افراد بیشتری نشون می‌ده و این یعنی رشد بیشتر و بهتر پیج شما و دیده شدن توسط تعداد افراد بیشتر. نیاز به توضیح نیست که این یعنی جذب مخاطب و در نتیجه جذب مشتری در اینستاگرام بیشتر و بیشتر.

    ۳- داشتن مشاور با تجربه

    مسیر موفقیت روشن و واضحه! تجربه و دانش و مسیری رو که بقیه رفتن و میدونن، نباید دوباره توسط شما بعد از کلی آزمون و خطا به دست بیاد. این‌جوری زمان رو از دست می‌دید. رقبا منتظر ننشستن! توی این شرایط زمان مهمترین فاکتور شماست. شما با مشورت و استفاده از دانش و تجربه مشاور اینستاگرام ماهر برای خودتون زمان می‌خرید و از این زمان برای ارتقای کیفی محصول و خدمات خودتون استفاده می‌کنید. ما سعی می‌کنیم توی فالووری تجربه و توان خودمون رو در زمینه مشاوره اینستاگرام در خدمت شما بذاریم، کار ما مشاوره در زمینه اینستاگرام و مدیریت پیج اینستاگرام شماست و ده ها خدمات دیگه مرتبط با دیجیتال مارکتینگ و اینستاگرام مارکتینگ و بازاریابی و فروش در پیج اینستاگرام، تولید محتوا در اینستاگرام. با ما از طریق فرم مشاوره اینستاگرام فوری در ارتباط باشید، بلافاصله پاسخگو خواهیم بود