پرش به محتوا

نمایش دادن همه 3 نتیجه

پالایه»

پکیج مدیریت پیج اینستاگرام حرفه ای

پکیج های تولید و مدیریت محتوا در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی راهکاری مناسب و حرفه ای برای توسعه کسب و کار شماست. امروزه با گسترش ضریب نفوذ اینستاگرام و شبکه های اجتماعی بین مخاطبین، کسب و کارها به صورت هدفمند و هوشمند بازار مشتریان فعال و دائمی خود را انتخاب می‌کنند. مدیریت پیج اینستاگرام، تولید محتوا در اینستاگرام، فروش مقاله اینستاگرام و… از عمده زمینه های حیاتی و مهم برای گسترش کسب و کار در شبکه های اجتماعی مجازی است.

مدیریت پیج اینستاگرام چیست؟

حتماً هنگام گشت و گذار در اینستاگرام با انواع پیج های مختلف آشنا شده اید. برخی از پیج ها آنقدر برایتان بسیار جذاب، حرفه ای، منطبق با اصول و هدفمند طراحی و ساخته شده اند که دستتان روی دکمه فالو رفته است! وقتی قصد بازاریابی کالا و خدمات خود را در اینستاگرام دارید، مشتریان باید با رغبت شما را دنبال کنند و پیگیر محصول و خدمات شما در اینستاگرام باشند. اما این دانش و تکنیک واقعاً نیاز به موشکافی و بررسی های فراوانی دارد، موفقیت یک کسب و کار در شبکه های اجتماعی شاید در ظاهر ساده به نظر برسد، اما جذب مخاطب و مشتری کاملاً علمی ست، علمی به نام دیجیتال مارکتینگ و مدیریت فضای کسب و کار آنلاین در عصر فناوری و تجربه ای به نام شناخت و تجربه کار در فضای کسب و کار آنلاین و مجازی در ایران و همچنین تکنیک های جذب مخاطب و مشتری در فضای اینستاگرام که منطبق با چارچوب مورد قبول و مورد پذیرش خود اینستاگرام باشد.

گسترش کسب و کار آنلاین

ما در استارتاپ فالووری با تشکیل تیمی با تجربه، کارآزموده و دانشگاهی در زمینه کامپیوتر و نرم افزار، فناوری اطلاعات و مدیریت دیجیتال مارکتینگ با شناخت بازار کسب و کار در ایران به صورت حرفه ای آماده راه اندازی، گسترش و شتاب دادن به پیشرفت کسب و کار شما هستیم.

بازاریابی و فروش در اینستاگرام

در فضای کسب و کار آنلاین شبکه های اجتماعی در ایران، هم اکنون اینستاگرام از اهمیت به سزایی برخوردار است. بازار هدف از روی کامپیوترهای رومیزی به سمت گوشی های هوشمند و اسمارت فون ها کشیده شده است. طبق برآورد آماری هر ایرانی که دسترسی به اینترنت گوشی داشته باشد به طور متوسط روزی حداقل یک ساعت در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعال و مشغول گشت و گذار است. اکنون برای کسب و کار شما چه چیزی بهتر از این که بتوانید مشتریان خود را از این طریق جذب کنید!

مدیریت محتوا و تولید محتوا در اینستاگرام

ما در فالووری این پیشنهاد جذاب را برای شما داریم. اگر پیج اینستاگرام ندارید، برای شما میسازیم. حتی برخی کسب و کارها پیج های از قبل آماده اینستاگرام را خریداری میکنند که تقریباً یا کاملاً مرتبط با موضوع فعالیت مورد نظرشان باشد. این کار در کنار برخی معایب میتواند مزایایی نیز داشته باشد که جداگانه در مقالات سایت در مورد آن صحبت شده است. اگر فالوور ندارید برای شما جذب میکنیم. دست ما در روش های جذب فالوور فعال واقعی و علاقمند به موضوع کسب و کار شما باز است. روش های جذب فالوور را نیز می‌توانید در بخش مقالات مشاهده کنید. اگر پیج و فالوور دارید و می‌خواهید فروش محصولات، کالا و خدمات خود را بیشتر کنید، زمان کافی برای مدیریت پیج اینستاگرام خود ندارید، از بلاک شدن پیج یا ریزش فالوور هراس دارید، فالوورهایتان را از دست می‌دهید، لایک و کامنت فعال و واقعی ندارید و یا می‌خواهید بازاریابی خود را اصولی و علمی منطبق با قوانین اینستاگرام و شبکه های اجتماعی و فضای کسب و کار ایران گسترش دهید، ما به شما بسته های فروش محتوا و مدیریت پیج اینستاگرام را پیشنهاد می‌کنیم.