در حالت کلی یک ادمین پیج یا همان مدیر پیج اینستاگرام باید بتونه محتوای مناسب و حرفه ای پیج رو تولید و منتشر کنه. یه ادمین حرفهای یعنی یه عکاس حرفهای، یه ادیتور گرافیکی حرفهای، یه نویسنده خوب و آشنا به مسائل نگارش ادبی تجاری ویراستاری، آشنا به دانش دیجیتال مارکتینگ و شناخت فضای کسب و کار و توسعه و پیشرفت پیج مرتبط با موضوع کسب و کار مربوطه، آشنا به مسائل امنیتی و سکیوریتی پیج اینستاگرام و دانش اینترنت و فناوری اطلاعات، آشنایی کامل با قوانین و مقررات و الگوریتم های به روز شبکه اجتماعی اینستاگرام، آشنایی با فضای کسب و کار آنلاین کشور و قوانین جاری، تسلط بر بازار هدف و مشتریان و سلیقه فالوورها، آشنا به فنون بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ و اخلاق حرفهای و خوش اخلاق و خوش برخورد و دهها ویژگی و دانش و مهارت گوناگون دیگر که نه در کتابی آمده و نه جایی تدریس میشه! قطعاً پیدا کردن چنین شخصی برای ادمین یک پیج و کسب و کار یک برگ برنده خیلی بزرگ محسوب میشه و تمام مهارتها هم تو یه نفر پیدا نمیشه!!!! ما تو استارتاپ فالووری به عنوان اولین، گستردهترین و متنوعترین شبکه خدمات تخصصی اینستاگرام در ایران با ساعتها آموزش و مهارت آموزی به ادمین هامون و پشتیبانی مستمر ازشون و آموزش های ضمن کار مستمر، کیفیت خدمات ادمینها رو مرتب بررسی میکنیم و ارتقا میدهیم. ضمن این که تو پست های بعدی خواهیم گفت که تو استارتاپ فالووری ادمین بودن کار یه نفر نیست، محصول یه تیم ورک (team work) فوقالعاده حرفهایه 😄